Nail-Brand Doonails introduceert nieuwe era met rebranding

Lezen Nail-Brand Doonails introduceert nieuwe era met rebranding Volgende Bedrijfsprofiel Doonails

Na twee jaar op de markt en sterke groei slaat Doonails, bekend van de Dipping Powder Manicure, een nieuwe visuele en communicatieve weg in met een in-house rebranding.

Met zijn innovatieve Dipping Powder Manicure heeft de start-up Doonails de afgelopen twee jaar de manicure-industrie in de DACH-regio en Nederland omgegooid. Mooie en langdurige manicure moet voor iedereen mogelijk zijn, zelfs zonder schadelijke UV-lampen, vanuit huis. Na sterke groei krijgt het bedrijf nu zelf een nieuwe look: de geplande rebranding eind maart omvat een nieuwe huisstijl met een modern logo, frisse lettertypes en een nieuw leven ingeblazen communicatiestrategie.

Nieuwe look & feel voor een sterk merk

Naast het logo en het lettertype moeten gedempte, warme huisstijlkleuren de kleurrijke Dipping-Powder kleuren op de voorgrond brengen en wat rust brengen in de opvallende producten. De nieuwe slogan "Love Nails, Doonails" maakt op een eenvoudige en speelse manier duidelijk dat Doonails de eerste keuze is voor nagelliefhebbers. Op sociale media moeten kijkjes achter de schermen, informatieve inhoud en manicure-inspiratie waarde en frisse wind bieden. Deze holistische herontwerp zou enerzijds een breder publiek moeten aanspreken en anderzijds bestaande klanten een dieper inzicht te geven in de identiteit, filosofie en waarden van Doonails om de emotionele binding met het merk te versterken.

Nail the Future

De nieuwe visuele lijn en communicatie zijn echter slechts het begin van grote plannen. "De rebranding staat enerzijds als een mijlpaal voor het succes dat we de afgelopen twee jaar met Doonails hebben kunnen genereren, maar ook voor onze vastberadenheid om voortdurend te evolueren en ons altijd aan te passen aan de dynamische eisen en behoeften van onze bestaande en toekomstige klanten", aldus Lukas Windegger, CEO en mede oprichter van Doonails. "2023 is een belangrijk jaar voor ons en we willen door uitbreidingen in Europa nog veel meer mensen bereiken en hen in staat stellen om thuis mooie nagels te maken!" beaamt Elisa Walder, Head of Product en mede oprichter.

Pers Contact:

Teresa Kodolitsch

press@doonails.com

Gratis verzending

Wij bieden gratis verzending met DPD voor bestellingen boven de €60.