Waar kunnen wij je mee helpen?

Heb je vragen over betalingsmogelijkheden of wil je weten hoe je je kortingsbonnen en kortingen kunt inwisselen? Hier vind je eenvoudig en snel het antwoord op je vraag.

Waar kunnen wij je mee helpen?

Heb je vragen over betalingsmogelijkheden of wil je weten hoe je je kortingsbonnen en kortingen kunt inwisselen? Hier vind je eenvoudig en snel het antwoord op je vraag.

Betaling & Tegoedbonnen

Algemeen & Tegoedbonnen

Om te betalen bieden wij op dit moment de volgende betaalmethoden aan in onze online shop:

  • PayPal
  • Ideal (Nederland)
  • Bancontact (België)
  • Factuur met Klarna
  • Kopen op afbetaling met Klarna
  • Visa
  • Mastercard
  • ApplePay
  • GooglePay
  • American Express

Een traditionele bankoverschrijving bieden wij alleen aan met de betaalmethode "Ideal" voor Nederland of "Bancontact" voor België.

Helaas kun je de factuur nog niet automatisch downloaden van het klantaccount. 

Stuur alsjeblieft onder vermelding van je bestelnummer een kort bericht naar ons team en wij sturen je de factuur als PDF-bestand toe.

Klarna is een betaalprovider. Net als PayPal.

Hiermee kun je veilig en probleemloos bij ons betalen.

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je een kijkje nemen op de website van Klarna.

https://www.klarna.com/

Wij hechten bij het betalingsverkeer het grootste belang aan jouw veiligheid. 

Je persoonlijke gegevens worden gecodeerd verzonden, zodat ze voor derden niet leesbaar zijn. Daarnaast is onze website SSL veilig geverifieerd.

Je betalingen worden verwerkt via een speciaal beveiligde en gecertificeerde partner. 

Als je meer informatie over gegevensbescherming nodig hebt, kun je onze privacyverklaring bekijken, die alle gedetailleerde informatie hierover bevat.

Je retourzending wordt altijd teruggestort volgens de betaalmethode die je bij de bestelling hebt gekozen.

Nadat we je retourzending hebben ontvangen, controleren we wat je hebt teruggestuurd. Geef ons alsjeblieft even de tijd om je retourzending te bevestigen.

Zo wordt het aankoopbedrag teruggestort, afhankelijk van de betaalmethode:

Creditcard

De terugbetaling wordt teruggeboekt op de door ons belaste creditcardrekening. Je kunt de terugboeking bekijken op je volgende creditcardafschrift. Het kan voorkomen dat daarop de datum van terugboeking overeenkomt met de datum van betaling.

PayPal

De terugboeking vindt plaats op de PayPal-rekening die je gebruikt. Of het bedrag op je PayPal-rekening wordt gestort of weer op je bankrekening wordt teruggeboekt, kun je zelf bij PayPal vastleggen.

Cadeaubon

De terugbetaling vindt plaats als tegoed op je oorspronkelijk uitgekozen cadeaubon. Een contante uitbetaling van het saldo is niet mogelijk. Als je de cadeaubon hebt gecombineerd met een andere betaalmethode, verrekenen we de waarde van de cadeaubon met de artikelen die je behoudt. Het bedrag dat daar bovenuit gaat, betalen we terug in overeenstemming met de andere betaalmethode die je hebt gekozen.

Aankoop via Klarna Factuur of Ideal

Je terugbetaling wordt door ons doorgestuurd naar Klarna en daar via je betaalmethode terugbetaald.

Tegoedbonnen & Kortingen

Je kunt je tegoedbon eenvoudig invoeren in het veld voor kortingscode/tegoedbon tijdens het afrekenen.

Klik op inwisselen en de korting wordt automatisch verrekend.

Je kunt op elk moment cadeau-tegoedbonnen bestellen in onze online shop. Gebruik hiervoor de volgende link: 

https://nl.doonails.com/products/doonails-gift-card

Je kunt daar kiezen tussen een tegoedbon van 25 euro, 50 euro, 100 euro en 200 euro. 

De tegoedbon wordt vervolgens rechtstreeks naar je gemaild.

Voer de code in bij het afrekenen onder "Kortingscode". 

Bij kortingscodes moeten de volgende punten in acht worden genomen:

· Heb je de minimale bestelwaarde van de tegoedbon (exclusief verzendkosten) bereikt?

· Heb je al een andere code ingewisseld?

· Zijn alle voorwaarden van de code nageleefd?

Als je aan alle punten hebt voldaan, kun je de cache en cookies van je pc-browser voor de gehele periode wissen. Hierdoor wordt je browser gereset. 

Als de code-inwisseling nog steeds niet werkt, kan dit een andere oorzaak hebben. 

Neem hiervoor voor het afronden van de bestelling eenvoudig contact op met ons Customer Care Team! ❤️ 

Je kunt steeds slechts één promotiecode per bestelling inwisselen.

Onze cadeau-tegoedbonnen verzenden wij uitsluitend als PDF-bestand, ze worden direct na bestelling naar het opgegeven e-mailadres verstuurd. 

Als de e-mail met de code niet in de e-mailbox te vinden is, controleer dan alsjeblieft ook de spam-map.


Als de e-mail met de cadeaucode daar ook niet te vinden is, neem dan eenvoudig contact op met ons Customer Care Team! 

Belangrijk:
Onze cadeau-tegoedbonnen worden niet per post verzonden. De tegoedbon is ook niet te vinden in het pakket van een bestelling, als er nog enkele andere producten werden meebesteld.

Helaas kunnen we geen kortingscodes of tegoedbonnen achteraf toevoegen aan een voltooide bestelling.

Onze tegoedbonnen hebben geen vervaldatum en kunnen dus op elk moment worden ingewisseld.

Als het inwisselen niet lukt en de code is gemarkeerd als verlopen, neem dan contact op met ons Customer Care Team!

Een andere vraag?

Kun je het antwoord op je vraag niet vinden en heb je onze hulp nodig? Onze klantenservice beantwoordt graag persoonlijk al je andere vragen!

Gratis verzending

Wij bieden gratis verzending met DPD voor bestellingen boven de €60.