Waar kunnen wij je mee helpen?

Heb je vragen over je bestelling, de dipproducten of het aanbrengen? Hier vind je eenvoudig en snel de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Waar kunnen wij je mee helpen?

Heb je vragen over je bestelling, de dipproducten of het aanbrengen? Hier vind je eenvoudig en snel de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Mijn bestelling

Algemeen

Een bestelling kan alleen worden gewijzigd als deze nog niet is verzonden.

Neem contact op met onze klantenservice. Zij behandelen elk probleem op een individuele basis.

Naar de contactpagina

Zolang je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen we het afleveradres nog wijzigen en aanpassen.

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Naar de contactpagina

Je kunt het beste een foto sturen van de producten (in het geval van kleur-powders graag de onderkant) die je hebt ontvangen zodat wij dit direct kunnen onderzoeken. Ons contactformulier

Nog onbeantwoorde vragen?

Over welk onderwerp heb je een vraag?

Producten

Aanbrengen

Verwijderen

Verzend- en bezorgkosten

Mijn bestelling

Betalingen

Retouren & Ruilen

Overige vragen

Een andere vraag?

Kun je het antwoord op je vraag niet vinden en heb je onze hulp nodig? Onze klantenservice beantwoordt graag persoonlijk al je andere vragen!

Gratis verzending

Wij bieden gratis verzending met DHL GoGreen voor bestellingen boven de €60.